onsdag 28 november 2012

Sömnlös natt och Biverkningar

Var på julmiddag med Resursteamet.
Och dum som jag är drack jag 5 eller 6 flaskor julmust^.^
Vi var 4 pers som drack som galningar ^^ tror vi 4 drack typ 13 flaskor xD
Men nu är jag totalt pigg >< halv 3 på natten/morgonen nu.
Känns inte som om jag kommer bli trött på ett bra tag iallafall. hehe
När man slutat dricka läsk och inte druckit på ett bra tag så fuck vad sockret i det kickar igång än ^.^

Tror det här är första gången ligger och sover och jag är vaken såhär på natten.
Det brukar vara tvärtom xD






Ska ringa min behandlare så fort jag kan imorgon för övrigt för att be honom ringa mäktiga G(Min psykläkare, nytt namn jag har på honom nu) och ge tillbaka min Imovane!.....Nitrazipam är ju världelöst och farligt.
Biverkningar jag har fått av den e
*Mardrömmar
*Kramp-satte ut medicinen själv och trappade inte ner p ga mardrömmarna.
*Andningssvårigheter -hur tänkte dom då när jag redan har svår astma "/ Förklarar ju bara varför jag hade ännu svårare när jag fick dom på sjukan och efter. -.- gaaah läkare.

Men läste inte bipacksedeln direkt utan tanken slog mig att det kanske var nitrzipamet som strulade med drömmarna och kramperna i kroppen.




Ex på mardröm : Att jag låg på sjukhus och att dom röntgade mig och att jag hade spindlar i kroppen som kröp omkring och massa spindel bebisar. Så dom var tvugna att skära upp mig och plocka ur alla spindlar men dom tog aldrig slut ;( Ryser fortfarande när jag tänker på det "/
Det som var vidrigt med drömmen va att jag va vaken och såg hur spindlarna kröp ur dom stora hålen ur min kropp som dom skurit upp. Och det var massa spindel bon oxå x( usch fly och blä :(

Inga kommentarer: