söndag 18 november 2012

hemma

Nu sitter man hemma i soffan och har pratat en massa med älsklingen länge och det var skönt att höra honom berätta hur han kände och tyckte.
Det behövdes. Grät mycket och det va skönt att få gråta. Men jag skäms ändå över mina tårar.
Men jag MÅSTE komma på ett sätt att stoppa psykoserna och rösterna. Men jag har bara inte kommit på nått bra sätt ännu "/

Det är svårt när man så länge under så många år har gömt sig bakom piller, lögner och alkohol.

Vill inte få en till psykos....är livrädd för vad som kommer hända nästa gång.
Men som min kära älskling säger: JAG MÅSTE SLUTA OROA MIG och sluta bygga upp något som inte har hänt ännu.

Fan vilken jobbig tid jag kommer ha framöver men det är bara att försöka och försöka.

Ibland blir man bara så trött på att kämpa och vill bara lägga sig i sängen och inte gå upp på flera dagar, men så kan jag inte göra.








Inga kommentarer: