torsdag 29 november 2012

Kramp Benzo

Jaha, då fick man veta idag att man knaprat benzo i 4 veckor -.- värsta jävla skiten ever!
Mardrömmar och hallucinationer. fick antagligen min psykos p ga den oxå ><
Fick för hög dos på en gång antagligen. Slutade ta den för mardrömmarna var så vidriga och nu sitter jag här med benmuskler som krampar och jag kan inte gå utan kryckor ;(
Måste gå äckligt långsamt för att kunna stå ut med smärtan "/
Gör ont när jag står, går och sitter.

I början fick jag bara kramp om jag stod upp i 2 minuter i sträck. Men sen blev det bara värre och värre. Nu har jag det hela tiden och i början av dagen hade jag bara kramp i vaderna nu har det gått upp i höger lår.

Fick ju tag i min behandlare och jag bröt ju den oskrivna läkar regeln att inte sätta ut mediciner själv.
Men eftersom jag ansåg att det skulle gå helt åt helvete om jag fortsatte så satte jag ut den direkt.
Och fick faktiskt beröm av min Behandlare L och mäktiga G(läkaren) att jag tog beslutet att sluta med den. Men jag skulle läst bipacksedeln innan jag slutade med den. Men ärligt talat har jag hellre ont i en vecka och knappt kan gå även med kryckor, än att ha mer hallucinationer och hemska mardrömmar och andningsbesvär.
Hade ju hallucinationer i morse ganska ordentligt. Röster som jag inte hört förr.
En mamma och ett barn. Hörde älsklings röst men han sa aldrig nått :s
Såg smala svarta maskar på golvet dom var totalt överallt. Såg hur dom ringlade och ålade sig över varandra och överallt på golvet. Jag såg bara små bitar av trä golvet lite då och då. Kändes även som att jag gick på dom. som att det va mjukt och att golvet var ojämt. Lite scarry faktiskt. 

Får helt enkelt göra det bästa jag kan av situationen och fortsätta kämpa :)
Läkarmöte iallafall nästa Torsdag :D Första läkarmötet med stora G på 1 år ^.^ Ska ha bort Risperdalen för det e antagligen den som gör att jag får inflammationer i magen och åker in på sjukan.
För jag kom på att dom satte in den strax innan besvären började.
Kanske kan dra ner på andra mediciner med. Är bara rädd för att det ska bli sjukt mycket kaos då "/
Käkar lixx 8 mediciner och det e lite mycket för min mage :(


300 spänn ryker på Torsdag då </3 blää för att inte ha frikort :(
Och mitt högkostnads kort går ut 16 december. vettefan hur jag ska ha råd med medicinerna sen :S men det löser sig väll på något sätt :)

puss och kram skummbanan ;3



Inga kommentarer: