söndag 18 november 2012

Japp

Igår till idag var jag hos min underbara Carro :D <3
Fick en psykos på kvällen men klarade mig igenom den utan att självskada:D
Nu har jag varit hos mina föräldrar och duschat och bytt kläder och är nu påväg hem till älskling :D
Under psykosen igår skickade jag en massa konstiga sms till honom och jag har skrivit på benet och på armen upptäckte jag nu när jag duschade "/
Koden 1525 vet jag fortfarande inte vad det står för"/ får slå upp på Google när jag kommer hem.
Ioförsig sa dom att jag skulle kolla i lagboken men vet inte vart jag kan hitta en.
Orkar inte leta reda på svaret till koden men jag måste väll antar jag.
Är bara rädd för vad jag kommer hitta.
Är iallafall snart i älsklings trygga famn och han kanske kan hjälpa mig att leta :)

Inga kommentarer: