måndag 12 november 2012

Skrik och skräck

Nu har älskling åkt till jobbet :(
Gick upp med honom vid 06.00 och följde med honom till tvärbanan.
Så fort tvärbanan gick kände jag paniken komma inkrypande i skinnet.
Gick och köpte kaffe och en energidricka. Även om jag inte ska dricka energidricka orkar jag inte bry mig just nu.
Så jävla panikslagen inför att åka tillbaka till psykavdelningen.
Vill ju verkligen inte träffa på kärringen igen. Vill inte må dåligt....vill må bra.
Men igår när jag var på avdeningen mådde jag fan sämre än när jag åkte in till psyk för 2 veckor sen.
Så ska det ju fan inte vara!

Rösterna skriker om misslyckande och Skuggfolket viskar varnande ord som jag inte riktigt hör och förstår.

Det kryper i armarna. Jag undrar om det e något jag fått från henne? Har hon gett mig insekter i huden igen? Eller bakterier som kommer äta upp mig innefrån?
Så jävla rädd.

Just nu vill jag skära upp armarna bara för att dubbelkolla att jag inte har fått insekter i huden igen.
Men ska inte göra det för då kommer dom inte skriva ut mig idag.
Jag måste därifrån så........fuck

 Även rädd att fastna i självskadeberoendet igen och då kommer kanske soss ta ifrån mig lägenheten. Livrädd för det.

Somnade med panik inatt för att jag skulle tillbaka till avdelningen och för att det kröp i huden. såg även utslag men nu kan jag inte hitta dom. Så vet inte.

JAG VILL INTE VARA MED NÅGOT SKIT FRÅN HENNE!!!

Lamslagen av skräck 



Inga kommentarer: