fredag 16 november 2012

Koder och svägningar

Skulle be om en utredning om bipolär idag. men så blev det inte. börjar misstänka att jag är det eftersom jag slutat självmedicinera och blir då manisk och uppåt i perioder och sen kan det helt plötligt bara slå om och jag blir väldigt nere.
Men vi satt och gjorde en vårdplan istället.
Skulle berätta om drömmen jag hade att jag var inlagd igen och delade ut lyrica till de andra patienterna för att de skulle stå ut.
Vet inte om den drömmen var nån kod rösterna ville framföra.
Hörde kod i musiken igår. Sångarens röst sjöng ut mina mediciner och typ pratade konstigt. Försökte att inte lyssna men det var svårt att låta bli.

Var väldigt deppig imorse men det vände helt plötsligt när jag var i Alvik och blev hyper och glad istället.

Nu har jag suttit hela eftermiddagen/kvällen och läst om Charles Manson och Marilyn Manson.
Börjar bli seg i huvudet XD


Inga koder idag och rösterna har varit hyffsat lugna sen min mani slog till.

Inte hört koder på år och dar och nu helt plötsligt kommer dom tillbaka.
Rösterna tar tillfället nu när fittkärringen fått mig så rädd och paranoid för allt. Och då tänker dom väll att dom kan stöka till lite mer i mitt huvud.

Än sålänge har det bara varit i musiken och inte i texter eller utomhus(att jag ser koder i hur folk rör sig eller pratar)
Men rädd för att det ska bli så.

Aja, det löser sig

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så trött på att leta koder så det är inte sant altså, förstår om du tycker att det är jobbigt, för det tycker jag.

Och sen tycker jag att det låter som att du är i en period med s.k ultrarapid cykel