torsdag 15 november 2012

Panik

Jag kan verkligen inte vara ensam bland folk.
Har fetaste paniken och vill bara hälla i mig lugnande jag har i väskan och försvinna.
Men måste stå ut för snart är jag hos älskling <3
Skulle egentligen varit hemma och städat inför flytten idag. Men jag klarade inte av det. Fick panik och självskade tankarna kom smygande.
Jag får fortfarande inte ha kul för rösterna dom styr och ställer.
Skuggfolket försöker hjälpa mig men dom är maktlösa :(
Så jävla rädd ;(
Kommer jag gå under snart igen? Jag menar 2 dar utanför Psyk och jag mår dåligt. Men allt är ju tackvare fitt kärringen som va inlagd som rörde mig utan min tillåtelse och rörde mina saker utan att jag sagt att det va ok.
Hon gjorde ju allt dessutom för att jävlas med personalen. Hon sa till mig att hon var väl medveten om att man inte fick göra så men gjorde det iallafall.
Hon har förstört min syn på främmande människor nu>.<
Jag som precis lärt mig att åka tåg själv utan panik. Fuck

Inga kommentarer: