måndag 19 november 2012

Polisanmälan

Blev hotad av en person idag att den skulle misshandla mig.
Har spytt en massa ikväll p ga räddlsa och ångest.
Ringt och gjort en polisanmälan oxå men den lär inte leda någon vart "/

Var fan inge kul att prata med snuten.....jag bröt ihop och grät och han sa"gråt inte".
Vafan ska jag göra då när jag är så rädd att jag knappt kan andas och bara sitter och skakar-.-
Krävdes mycket av mig att våga ringa snuten. Men nu är det gjort iallafall.

Sitter hemma i älsklings soffa och försöker slappna av så gott det går.

Musik och kolla på när älskling spelar <3

Risken för att jag ska få en psykos nu e extrem stor.
Så kommer vara hemma hela dagen imorgon. Vill inte riskera att få en psykos och få åka till psyk och bli inlagd igen.....

Ska försöka leva mitt liv som vanligt. Men kommer inte hänga mer på plattan iallafall!

3 kommentarer:

Mia sa...

Låter jobbigt, men det är ju bra att du har någon du kan vara hos och som stöttar dig! Jag önskar jag hade det <3

Anonym sa...

men shit!!!!!! Finns här genom varje steg!

Anonym sa...

men sötnosen! finns här för dig! <3