onsdag 14 november 2012

Insekter

Igår kväll var ett helvete. Tack fan för att jag fick träffa min underbara Carro <3

Tack vare kärringen är jag nu rädd för att få nått från människor jag inte känner. Får panik när någon stöter in i mig. Rädd för att dom ska ge mig något skit:(
Och jag kände insekterna och myrorna under huden igen.
Bad pojkvännen känna men han kände inget.
Tänkte visa honom att dom verkligen finns där med hjälp av stålet men så kom jag på att jag bett honom gömma det tidigare "/
Hade jag vart ensam igår hade jag utan tvivel tagit till rakbladen och skurit.
Vill bara få bort det som kryper under huden.
Spindlar, myror, gråsuggor och andra insekter.
Var rädd för mig själv igår.
Berättade det för pojken och han satt och krama mig en massa <3
Nu är jag påväg till min fru :)
Ska bli att göra en grej idag :)
Bild kommer ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

det var kul att träffa dig igår, du är en sån mysig person och jag älskar dig!

obehagligt med insekterna, och jag är glad att du lät bli kniven, tänk på din tatuering <3