tisdag 27 november 2012

Ny start på livet

Nu har man varit på sjukan i 4 dagar. Inflammation i magsäcken -.-
Yeey>.<
Antagligen mina psykmediciner som gör att jag blir sjuk:( det som suger är att jag verkligen behöver dom för att klara av att leva:(
Ska ta upp det på läkarmötet som jag har om 2 veckor tror jag.
Antagligen risperdalen som orsakar att min mage får inflammationer hela tiden :(
Behöver ju den för mina röster. Dom får väll sätta in nått annat"/ går på 8 mediciner just nu så egentligen är det väll inte så konstigt att jag blir sjuk "/
Är iallafall utskriven nu och får ont i magen så fort jag äter eller dricker :( hoppas att inflammationen går över snart :) för pallar inte att få ont i magen så fort jag äter :(
Är rädd att jag gått ner för mycket i vikt så dom tar bort concertan. Den enda medicinen som egentligen har funkart nödrop mi.
Men nu ska jag börja kämpa på nytt och klara det här!!!!
Och som tur är har jag ju min underbara pojkvän och vänner som stöttar mig !! Älskar er <333
Live u <3

Inga kommentarer: