tisdag 13 november 2012

hmm MANI

Shit hittade en gammal text nu när jag städade ur en av mina pappers hyllor :O och fan jag var manisk då med.
Hade glömt bort att jag skrivit det.

här är iallafall texten:

Allt är upp och ner, fram och tillbaka
Allt växlar mellan hyper och lugn.
Jag svävar mellan 2 världar. Blandio och verkligheten.
Blandio består av kaos och lugn.
Verkligheten är också kaos men jag har min underbara pojkvän och underbara vänner.

Familjen består också av kaos, eller det växlar där med. Lungt och kaos.
Jag älskar kaos. Jag är kaos.
Jag flyr från livet, med alkohol och dämpande mediciner.

Den enda jag kan kontrollera mitt kaos med är min underbara pojkvän.
Med honom är världen vacker och fin och innan (som jag alltid tyckt) att världen varit vass, skarp och otäck.

Rastlösheten bosätter sig och jag känner hur monstrerna bankar och skriker i huvudet.

Tabletterna dämpar men det räcker inte.
Alkoholen hjälper en hel del.
Jag kan inte lämna alkoholen men jag måste.
Folk kommer lämna mig!

Det är mest rädd för, att bli ensam, hatad och oälskad.
 jag har haft enorm tur. Visst folk har lämnat mig MEN jag är inte ensam, inte alls

Jag älskar er <3

texten skriven 6/5-2011 av mig Dorina 

1 kommentar:

Anonym sa...

Maffig text.

sv. Jag fick nog inte din kommentar, men jag vet att jag har dig, och det betyder så otroligt myeckt, och jag kommer aldrig att lämna dig så länge du inte vill att jag ska göra det <3 <3<3