fredag 16 november 2012

Bara ett inlägg

Okej!

Nu är jag stabil, men fuck vad rädd jag är om hur det blir när jag faller nästa gång. Kommer det bli ännu värre då och kommer dom tvinga in mig på psyk och sånt.

Men som pojken säger, Jag måste sluta oroa mig. För det tar på psyket också. Men det är svårt att inte oroa sig när man inte vet hur det blir imorgon.

Kommer kanske börja plugga igen. Lite sugen på det men vet inte än.

Min behandlare skulle typ ta kontakt med Ips projektet eller vad dom hette. Och kolla upp möjligheter till studier. Vill utbilda mig mer. Eftersom mina år i skolan inte var dom bästa direkt och hade inte toppen betyg direkt.

Imorgon blir det bandmöte och bandrep :)
Får se hur mycket jag pallar och hur mycket rösterna kommer fucka upp allt. Men hoppas på att dom håller sig undan och att jag slipper höra koder i musiken vi spelar för då vet jag inte vad jag gör XD

hmm nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer.


 cya Skuggfolket och Dorina

btw min pojkvän hälsar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner samma sak med humöret och att inte veta vad som sker imorgon. Att man måste ta dagen som den kommer. Jag vill ha en plan.