lördag 4 maj 2013

Pollen </3

Älskar och hatar våren^^
Äntligen har värmen börjat komma men det innebär ju pollen oxå -.-
Kliar satan i mina ögon :(
Våren är ändå min favorit årstid :)

Skönt att kunna lämna jackan hemma när man ska gå ut :)
Fast är ju inte ute spec mycket men försöker komma ut en längre stund iallafall 1 gång /dag:)

Har lite små tråk så tänkte att jag vara skriver ett blogginlägg 4 fun^^
Har inget viktigt att skriva så det blir mest flumm och gnäll på pollen xD

Mår och har mått bra psykiskt en längre tid nu :) känns skönt som fan :3

Har typ knapptkontakt med psykologen alls fast det beror mest på att han skulle vara ledig den dagen vi skulle ses och han skulle ringa mig och vi skulle boka en ny tid men han har inte ringt än ^^ och han sa att han skulle ringa och då får han fan göra det oxå xD envis och tjurig Doddan jajamen xD hehe

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om så ^.^ bye bye

//SkugganDorina

Inga kommentarer: