fredag 17 maj 2013

Fredag :D

Idag har varit en vääldigt bra dag :D
Känner mig glad och är på sjukt bra humör :)

Har påbörjat stegarbetet i AA :D

har varit på Fest på Resurs i Alvik :)
Vi har tjänat in en del pengar på jobb vi gjort åt företag så det blev fest :D massa god mat och mysigt prat :)

när jag kom hem fick jag en present av älskling :)
En gossedjurs Yoshi :D så söt så man smälter ^^

nu sitter jag i soffan och slöar och lyssnar på The BirthdayMassacre :)
Dricker fanta och njuter av en mysig fredag kväll med älskling :) <3

Lite småseg med det gör inget ^.^


så tillfreds med mig själv och livet :D

mamma sa till mig igår att hon inte sett mig må såhär bra så länge på väääldigt väääldigt länge.
Kändes kul att höra :)

Mår väldigt bra nu och läget e stabilt :)
Hallucinerar gör jag fortfarande med ingen blackout på över en månad :)
3.e april var senaste gången jag hade blackout :)

kanske är det medcinen som faktiskt fungerar :O
Ska ringa min behandlare på Måndag också och boka ett nytt möte :)

Om en vecka ska jag ut till ekerö också och jobba på ett stuteri :) ska bli riktigt najs :) klappa små föl och mysa med hästar <3



nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ^^  så aa


bye bye // Dorina

Inga kommentarer: