onsdag 15 maj 2013

Mmmhmm

Ja igår klantade jag mig lite ^^
Drack för mycket kaffe så började kräkas och låg i soffan och var alldeles skakis "/

Idag var jag på beroende och tog antabus och sen på Resurs.
Spelade boul (stavning?) hela förmiddagen.
Åt korvstråganoff till lunch, massa gott :3

Åkte hem och väntade in boendestödet.
Vi har rensat ut två lådor och slängt sånt som inte är nödvändigt att ha kvar.
Gick även en promenad med boendestödet och pojkvännen till kananbadet:)
Hade orgentering där väldigt mycket när jag gick i högstadiet.
Minns att jag avskydde orgentering ^^
Var rent usel på det :p

Nu är man hemma igen och väntar på att klockan ska bli 19 så man kan tvätta :)
Glömt att boka tvätt tid och hade jätte tur att sista tiden idag var ledig :D

Nu ska jag ringa min sponsor och sen vila i soffan resten av tiden :3

Bye bye //Dorina

1 kommentar:

Anonym sa...

korv stroga nÖff e nice :D
Mysigt med prommenad :D
Gillade inte heller orientering när jg gick i skolan. et var inte svårt, jag tyckte det var lätt. Det var bara tråkigt och jobbigt