söndag 12 maj 2013

Just the day

Vaknade vid 3 idag och var seg som fan.
Hade inte lust att göra nånting alls.
Hade fortfarande ångest från resan hem från repet.
Släpade mig iväg till aa. Mötet och mår bra nu och ingen ångest alls :D
Mår så jävla bra efter ett aa möte :D
Styrkan att hålla mig nykter är otroligt stark och jag känner mig så levande :D
Har pratat med min sponsor idag oxå :)
Hon är as trevlig och man blir så glad av att prata med henne :)
Ska ringa henne varje dag och uppdatera henne om vad som händer :)
Kan ringa henne när jag vill och det känns jättebra :D

Sitter med älskling i soffan nu och lyssnar på musik :)
Har målat naglarna gröna i vårens tecken :) och känner mig glad och uppåt :)

Imorgon blir det dax för Resursteamet och praktik på siverts skruvar :)
Skruvar ihop nån ställning där som ska vara på våra svenska vägar :)

Ska snart gå och sova :) sömnen ropar ^.^

Puss på er <3 //Dorina

Inga kommentarer: