måndag 13 maj 2013

Dagen

Har vart på resurs idag och degat :)
Åkte till Danderyd och hämtade upp lite inne jobb saker.

Eftermiddagen tillbringades på praktiken i Rotebro :)
Skruvade ihop några till ställningar som ska ut på vägarna.

Ganska najs dag iallmänt :)

När jag kom hem gick älskling och jag ut med sopor och kartonger och gick även och pantade :)
fick ihop 32 kr i pant :) ganska najs :) så blev två monster :D omnomonom


Har lyft fel så har äckligt ont i ryggen och är strandad i soffan för resten av kvällen.
Får se hur jag mår imorrn.

Imorrn kommer min boendelots från soss hit och ska prata och kolla hur det går med lägenheten och allt .
vad jag vet går det bra och inte kommit ett enda klagomål och hyran kommer ju in som den ska. så är helt prickfri hoppas jag :D


nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om :P


hare bra sålänge.


ska försöka skriva imorgon oxå :) ska börja med stegarbetet i aa då :)

// Dorina

Inga kommentarer: