lördag 11 maj 2013

jajamen

Sitter och kollar runt på nätet och inväntar tröttheten.
Spöken och Skuggor kom och dansa med mig?

Orkar inte med alla dryga jävla kommentarer jag får här på bloggen......
Jag ljuger inte och hittar inte på sakerna jag skriver -.-
Varför skulle jag??
puckon


Saknar älsklingen min <3 Skulle behöva honom här nu.

Skulle följt med morsan till stallet ikväll men det var ingen som avbokade så fanns inte plats för lilla mig "/

Jag vill flytta till min pappas fasters gård i örebro!
Skulle kunna ha hästar och hundar.
Men om jag ska bo där måste jag ha bil >< och har inte råd att skaffa körkort och kommer inte få gården att gå runt på det lilla jag har som "inkomst" :( it sucks

Hatar att vara sjukpensionär >< jag är ju fan bara 22 ;( men men får väll försöka acceptera....har jag försökt göra i 4 år (då dom satte det på papper)ioförsig men får väll försöka ännu mer.... blä på livet

hate, death, blood,



1 kommentar:

Natacha sa...

Fin blogg! :)
Kolla gärna in hos mig,vet hur de e med ätstörning