lördag 11 maj 2013

Eh vet inte faktiskt

Ja, idag är det Lördag :3

Sitter med älskling i soffan :)
Han spelar och jag fluffar runt på internet :3

Varit till Brommaplan och handlat också :)
Hatar verkligen Brommaplan och alla jävla skitungar som är där.
Folks dömande blickar som bränner i nacken.
Men det gick prima ändå för älskling var ju med :3 <3

Händer inte så mycket i mitt liv just nu.
Tar dagen som den kommer och lever för stunden.
Börjar jag planera flera saker i förväg blir jag bara stressad och får massa ångest "/

Mår bra just nu och har mått det ett bra tag och det känns skönt :)
Men börjar ändå blir stressad över att jag mår bra, för jag vet ju att det kommer komma en neråt period snart och vet inte när den kommer "/
Men försöker att inte tänka på det så mycket :)


Vill inte att neråt perioden ska komma. vill ju alltid må bra ^.^ hehe.

Blir rep med bandet ikväll oxå :3
Ska bli najs :)

vet inte vad jag ska skriva mer :P
har inte så mycket att skriva om egentligen.
Aja fick ialafall ihop en liten text :)


bye bye <3

Inga kommentarer: