söndag 2 juni 2013

Söndag

Nu sitter jag och väntar vid aa lokalen.
Har varit en full dag.

Vart på Islandsträff på eftermiddagen:)
Pratat om vad vi ska ha med oss och fått instruktioner om hur vi ska desinficera alla våra ridsaker:)
Det är ju jätte noga så man inte för med sig någon bakterie eller virus från Sverige.
Var ute på menhammar där jag jobbade för 2 veckor sen.
Vi kommer vara 8 st som åker första gången:)
Om 1 månad vid den här tiden är jag på Island :D
Ska bli så otroligt kul :D

Efter träffen så skjutsade mamma mig hem.
Hann vara hemma i 30min innan det var dax att dra igen :)

Nu blir det möte med aa och sen hem och ta det lugnt innan en arbetsdag imorgon :)
Ska skriva lite aa relaterat stegarbete oxå
om jag har kraft kvar ikväll ^.^ är små seg redan nu men men :)

Vet inte vad jag ska skriva mer nu :p
Så c ya <3

1 kommentar:

carro sa...

Vad mysigt det låter♥♥♥