måndag 24 juni 2013

Måndag igen :)

Japp morgonen började ju riktigt jävla uselt. Kom upp i tid och vid 9 får jag ett sms av mamma "lycka till på mötet"
Vilket jävla möte tänker jag och kollar kalendern. Jo visst hade jag ett möte kl 9 med försäkringskassan -.- hade totalt glömt bort det och så det var bara att ringa min kontaktperson och be om ursäkt och säga att jag glömt bort det :(

Fint att komma på att jag har möte precis när det börjar ><

Stack iallafall till beroende och tog antabus som vanligt. Sen till resurs och jobbade.
Efter lunchen drog jag och 2 till till Rotebro och skulle jobba bara det att det inte kommit in nått jobb så vi hade åkt dit i onödan -.-
Var där ett litet tag iallafall innan vi drog hem.

Nu sitter jag hemma hos päronen och väntar på brevbäraren. Som aldrig verkar komma -.- så än sålänge ganska värdelös måndag ^^
Aja om en vecka åker jag så det ser jag fram emot som fan :D <3
Nu har jag inte så mycket mer att säga ^^ bye bye

Inga kommentarer: