onsdag 5 juni 2013

Förr....

 Liten och deppig Dorina 2007/2008 på ängen vid Bromma Flygplats
 Tror den togs 2006 hos mina föräldrar

Förr när jag var helt övertygad om att jag var överviktig "/så jag åt inprincip aldrig. bilden är tagen  utanför min gudmor i knivsta 2006/2007 

Både saknar och är glad att dom tiderna är över nu. 
Mådde så extremt dåligt och nästan ingen i min familj trodde att jag skulle överleva tills jag var 18. 
Men här sitter jag nu och fyller snart 23 och är vid liv mer än någonsin :D 
Mår psykiskt väldigt bra för tillfället. 
Jag får ångest då och då men jag kan hantera det bra. 
Rösterna och benjamin är kvar men dom stör inte min vardag längre. Dom är mest irriterande. 
Äntligen efter 8 år av medicin testande verkar det som om jag har hittat rätt mediciner :D 
Inte vart inlangd på psyk på 6 månader. 
Haft 1 blackout och självskadat. men nu har jag varit självskadefri i 2 månader och 2 dar :D 
Och alkoholfri i 5 månader imorgon :3 

Just nu är jag grymt nöjd med livet :3 :D <3<3



1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken utväckling du har gått igenom då, men för det bättre :)

//Max U