onsdag 5 juni 2013

Onsdag :3

Dagen har varit en bra dag :3
Försov mig imorse så fick stressa till tuben. Men hann iallafall till beroende som jag skulle:3
Kom bara 45 min sent till resurs. Men det gjorde inte så mycket för har egen tid nu på onsdagar :)
På resurs satt jag ute i solen med en coach och en annan arbetstagare och pratade:)

Efter lunchen drog jag hem och började städa lite.
När boendestödet kom så satte jag, älskling och min Boendestödjare igång ordentligt :)
Allt är städat:)
Alla golv dammsugna och våt torkade.
Alla utrymmen och ytor av dammade.
Badrummet är skinande rent och all disk är diskad och inplockad :)
Vi städade i lite mindre än 2 timmar :)

Älskling och jag har plockat undan vinterjackor och alla tv spels maskiner som vi inte använder :)
Så skönt att ha det ordentligt städat :)

Efter boendestödet hade dragit satte jag mig med ekonomin.
Även åkt och handlat på Brommaplan :)
Tog oss 4 tunnelbanor oxå att komma hem för alla var proppfulla -.- alla som ska åka och hälsa på nån som har tagit studenten.
Hörde på resurs att polisen hade räknat med 200 studentflak i stan :o så glad att jag inte behövde åka in dit idag ^.^

Imorrn blir det att träffa underbaraste Carro :D
Ska bli massa kul :D
Saknat henne extremt <3
Haft fullt nästan varje dag i flera veckor.
Så mycket med aa och olika möten hit och dit.

Ledig imorgon och på Fredag :3
Nästa vecka är som vanligt fast jag måste få in ett läkarbesök nånstans i allt oxå -.-
Har fått problem med att mina ben och armar domnar bort. Räcker med att jag sitter i inte ens 2 min så börjar det sticka och domna i ena benet.
Först var det bara höger ben, men nu har vänster ben och båda armarna börjat få problem också :( och det börjar bli sjukt irriterande så lika bra att kolla upp det.
Även få in nått besök för min astma också.
Kan nästan inte göra någonting utan att få en astma attack.
Måste gå en omväg från tunnelbanan för att slippa en trappa. Spelar ingen roll hur långsamt jag går får ändå alltid en astm attack och det tar mig hela vägen från tunnelbanan hem innan jag kan andas någorlunda normalt igen. Och det är en promenad på minst 10 min eftersom jag får gå långsamt för att jag inte kan andas >.< så hoppas på att få en bättre astma medicin än den jag har.
Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Bye bye //Dorina

Inga kommentarer: