måndag 10 juni 2013

Måndag :3

Japp då var det måndag igen :)

Var på beroendeenheten som vanligt imorse och fick antabus. Försov mig så kom senare än vanligt och fick sitta och vänta ett bra tag innan det var min tur.

Sen var det dax för resurs och innejobb.

Blev inget Rotebro på eftermiddagen för skulle vart helt ensam.
Coachen var ledig och dom andra 2 jag jobbar med höll på med flytt.
Så var med på samtalsgrupp på eftermiddagen istället :)

Efter Resurs så mötte jag upp älskling och vi åkte in till stan.
Skulle till banken men dom hade stängt "/ Så blev att köpa mjölk istället och drog förbi plattan och hälsade på några.

Nu sitter man hemma och segar i soffan :P
Har gjort rent till djuren och kollar ut på regnet som öser ner.
Så skönt att slippa vara ute i det ^.^

Även ringt min sponsor.

Har varit grymt trött hela dagen. Riktigt seg humör.
Hoppas på att jag är piggare imorgon :)

Helgen tillbringades hos några kompisar i södertälje :)
Festade fast utan alkohol^^
Sen när vi skulle hem så precis när vi satt oss på tåget i södertälje centrum så vart det signalfel -.-
Så vi gick och letade efter bussen som går till Liljeholmen.
Tillslut fick vi reda på att den inte går på helger ><.
Efter mycket väntande så gick jag och frågade en sl person vid tåget om tågen gick som vanligt från östertälje. Självklart så gjorde dom det, så vi hade sluppit vänta på ersättningsbuss och bara tagit vanliga bussen dit.
Aja tar den gamla vanliga bussen till östertälje som man alltid tog när dom höll på att bygga om spåren och tågen inte gick från södertälje. Den resan brukar ta 10 min. Men nu hade dom lagt om bussvägen så den tog en jävla väg för att komma fram till östertälje. Kändes som jag hade sett hela södertälje när jag väl kom fram till östertälje ^.^
Vi behövde inte vänta spec länge på tåget heller vilket va skönt :)

Bra helg i allmänt :)


Imorrn blir det nätverks möte med Beroende, soss och öppenvården "/ mindre kul men måste väll göras :P

aja bye bye // Dorina

Inga kommentarer: