måndag 7 januari 2013

Typ älskar bibloteket där jag bor.
Hittade böcker jag hade lånat av min barndomskompis för länge sen som jag hade glömt bort fanns. Serien Artemis Fowl.
Och typ överlycklig tjej, man kan boka en data. så kan gå hit om jag har tråkigt nån eftermiddag och boka en data eftersom jag fortfarande inte har nått eget internet ^.^
Även lånat en film "Mot väggen" :) inte sett den innan så det ska bli intressant ^^

Typ lycklig att jag hittade bibloteket^.^
Bra ställe att gå när man har tråkigt hemma x)
Så kan jag även betala räkningarna här så slipper jag åka hem till mina föräldrar hela tiden :P

Ikväll blir det väll att diska och sen sova....ska upp halv 8 imorrn >< Fan ta att dom enda akut tiderna dom kunde boka på beroende va kl 09.00 på morgonen -.- idiotiskt tidigt när det är en dag man är ledig på "/
Men men det gäller min överlevnad och mitt mående så det är väll bara att tvinga sig upp imorgon då. Uhää xp

Imorrn ska man börja med träning oxå. Kommer vara kind of död på kvällen när stressen för mötet går över och helt slut i kroppen p ga träning :P
Lång dag imorrn "/

Har även hämtat ut medlemskortet på apoteket och äntligen bytt vårdcentral :D Så nu slipper jag Brommaplan :D och hoppas den som jag är skriven på nu är bättre :3


Jag lyckades även få igång mitt brandlarm i lägenheten som jag inte trodde fungerade idag när jag lagade mat till mig och älskling ^.^
Smidig som en sten är man när man spiller smör ner i lågan (har gasspis) Det började ryka ganska ordentligt efter andra gången jag lyckades få smör i lågan och jävlar vad det där larmet tjöt ^^
Så det va bara att kasta sig till fönstret och öppna det helt och sätta på fläkten på högsta.
Nådde inte upp till brandvarnaren heller som tur va var ju älskling hos mig och nådde upp. vi försökte få ner den men den slutade låta till slut så den sitter kvar ^.^
Får vara mer försiktig när jag lagar mat tror jag XD


ne nu ska jag dra hem och diska ><

puss och kram skummbanan <3




1 kommentar:

FutureHope sa...

Tack för din fråga. Länkar till wikipedia och hoppas du får svar. Kram Ulrika