onsdag 9 januari 2013

Det blir värre och värre

Ändrat om på piercingarna igen så nu har jag spiderbite.
Mitt självförtroende är verkligen på botten.
Har börjat tycka att jag är tjock och äcklig igen. Måste byta kläder flera ggr innan jag kan gå utanför lägenheten.
Fast de flesta säger att jag inte är det så ser jag mig själv som tjock och äcklig.
Allt går bara nerför just nu.
Jag längtar så sjukt jävla mycket efter alkohol!
Hur fan ska jag klara det här?
Jag lyckades ju sluta skära mig eftersom jag ersatte rakbladen med alkohol.
Vad ska jag nu försöka ersätta alkoholen med?
Inne på den destruktiva spiralen igen....
Hör röster jag aldrig hört förr.
Imorse hörde jag min mammas röst som ropade på mig, kom på mig själv med att jag gick runt i lägenheten och letade efter henne.
Jag ser insekter igen under huden.
Håller jag på att tappa greppet totalt?
Minns inte vad jag pratade om med mamma igår när jag tydligen ringde henne sent på kvällen.
Har minnesluckor från gårdagen.
Minns att mamma och jag åkte till IKEA och att jag ställde mig utanför och rökte och skrev statusuppdateringen om att jag ville sätta igång brandlarmet på IKEA med flit.
Sen nästa sak jag minns är att jag var påväg ut från djuraffären på Bromma blocks.
Efter det minns jag att jag helt plötsligt var hos älskling men jag minns inte hur jag kom dit.

Mina händer har spasmer och typ knyter sig utan att jag rör på dom.
Jag darrar och måste hela tiden röra på mig.
Sitter och kliar mig på armarna nästan hela tiden och huvudet.
Jag kan inte slappna av och är på helspänn hela tiden.
Kan inte sova eller äta.

Vad fan är det som händer?

Fan ta det här!

Jag är så trött på mig själv att jag varit så feg och flytt med alkoholen men nu inser jag även varför.
Mina spöken jag ser och hör har blivit sjukt mycket värre.
När dom har börjat blivit värre har jag ju tagit till alkoholen och då vann dom ju.
Nu när dom inte kan vinna pga en tablett så gör dom allt till ett helvete.

Nä nu ska jag ta mig hem till mina föräldrar och äta middag :)


Inga kommentarer: