söndag 6 januari 2013

BeroendeAkuten

kaos artad kväll igår.

Ringde beroendecentrum i panik och krävde hjälp. Ringde snuten om hjälp att ta mig dit för att jag inte var i skick att ta mig dit med tunnelbana för jag var påväg att få ett aggresivt utbrott och då vet jag inte vad som kan hända. men dom vägrade självklart hjälpa mig så jag sa bara "aa då är det ert fel om jag slår ner någon eftersom ni inte verkar vilja hjälpa till" zero respekt för polisen igen......när jag väl vill ha deras hjälp nekar dom mig den. När jag dessutom berättar att jag är psykiskt instabil och abstinensen och suget efter alkohol kan göra mig farlig för mig själv och andra.
men nej nej fuck no att dom vill hjälpa till "/

kom ändå till beroende akuten och dom gjorde en bedömning och jag fick även antabus.
mamma kom även dit och satt och kramade mig och sa att hon tyckte jag var jätteduktig som sökte hjälp självmant.
Men jag berättade aldrig det om snuten. Det vågade jag inte "/
Satt på beroendeakuten i 3,5 timmar innan jag kom därifrån "/


På Tisdag ska jag börja gå på beroende samtal igen och få antabus regelbundet.
Helvetet börjar om :(
Men jag måste ha hjälp och beroende är min sista utväg.


Nu sitter jag hemma hos pojken och lyssnar på combichrist väntar på att tiden ska gå så jag kan åka till alvik och hämta ut mediciner och sen till resurs :3

Sen blir det hem till mig och städa :P fast det e inte så mycket kvar att städa nu :)
Städade det mesta igår, typ bara disk kvar ^.^







Inga kommentarer: