onsdag 16 januari 2013

Kall och frusen :(

Sitter hemma och har lyckats fixa internet delning med min gamla telefon oxå :D
Eftersom min iphone inte ville att man skulle svara när det ringde och visade sms typ 3 timmar efter att dom egentligen hade skickats till mig, så bytte jag till min gamla sony ericsson tills jag har fabriksåterställt min iphone.

Kan ioförsig ändå inte svara när det ringer men går att svara på sms nu direkt iallafall x)

Är äckligt kallt i lägenheten, fast det har gått upp från 17 grader till 18 grader. men börjar ändå tappa känseln i fingrarna för att det är så kallt :(

Imorrn blir det iallafall gymmet med morsan :3

Upptäckte igår att jag bara rasat i vikt på bara några dagar "/
Abstinens + stress, oro och ångest får mig tydligen att rasa i vikt.
nu dom senaste 2 dagarna har jag knappt ätit nått pga all stress.
Håller på att falla ihop för min ekonomi är riktigt usel till 19 februari då min förhöjning på boendetillägg kommer. men nu i januari har jag räkningar på ett belopp på så mycket att jag inte riktigt vet hur jag ska få ihop allt "/ men får lite mer pengar den 19 januari för bostadstillägget för att dom inte hann betala ut hela förhöjningen i januari. fattar inte riktigt varför det är ett problem att betala ut hela förhöjningen när jag fick beslutet för 3 veckor sen eller vad det va -.- deras regler eller vad det nu är är konstiga iallafall.
Så jag får skjuta upp projektet med att beställa hem böcker från internet på ett tag"/
Som tur är har jag ju sparat undan lite pengar så jag kommer klara mig iallafall :3 men det blir att snåla som fan.

Nu är det snart dax för mig att ta itu med disken och så ska jag plocka ner all tvätt ^.^
Även rensa ur garderoben hade jag tänkt ^.^

mycket som ska göras men bara bra att distrahera sig så det inte kommer dåliga tankar och bosätter sig :)

Förövrigt dag 10 som nykter :D

Inga kommentarer: