fredag 11 januari 2013

allmänt

Sitter på Rt och håller på att somna ^.^
Så äckligt jävla trött "/

Idag blir det möte med Arbetterapeut och efter det ett möte med behandlaren.
hur fan ska jag orka med det när jag håller på att somna :P

men men möte med arbetsterapeuten e nödvändigt....jag vill skaffa ett kedje täcke så fort som möjligt :3

Ska berätta för min behandlare idag om hur det ligger till med mitt alkoholberoende.
Kommer bli tufft men det måste göras om han ska kunna hjälpa mig på bästa sätt.

Har ju kommit överens med honom att jag måste vara ärlig.
Har ju mörkat jättemycket för honom genom åren för att jag har skämts över mina handlingar.
Men det ska bli ändring nu!

Nervös som fan. Vill inte veta hans reaktion när jag säger allt.

Berättade ju för mina föräldrar i förrgår också....
Pappa tog det jävligt bra. Han blev inte arg men han hade nog inte insett riktigt hur det egentligen låg till.
Men han sa att han förstod då varför mina pengar tog slut så snabbt.

Har börjat styra upp ekonomin också. Skriver ner i excell allt jag har handlat och hur mycket det kostade.
Men mest är det ju på hemköp...mat kostar ju sjukt mycket har jag insett -.-
Dyrt och leva ensam.
Men som tur är har jag ju mina underbara mamma som satt över 200 kr så jag klarar mig till Måndag.
har lixx 44 kr på kontot xp

Hatar att man måste betala tv licens bara för att man har en tv. kollar ju typ aldrig på kanalerna XD
andvänder ju tv.n mest att kolla på dvd och spela :P
men men the system.....

hemförsäkring
pengar till mat
telräkning


Inga kommentarer: