måndag 10 december 2012

Ny start på livet och jag ljuger inte om mina problem här på bloggen

Fick en kommetar här på bloggen om att jag inte är sjuk och att jag typ inte har dom problem jag skriver om -.-
WTF?? jag skriver sanning och precis det jag skriver om händer faktiskt. Varför skulle jag ljuga och säga att jag inte mår bra? jag är ingen attentionwhore -.- jag behöver ett ställe att skriva av mig och då tycker jag bloggen e ett bra ställe lixx.
Och den människan som skrev kommentaren känner ju inte mig personligen så gaaah!


Iallafall.
Har flyttat in i min lägenhet nu och allt går fin fint :)
Känner mig glad och fylld av energi!
Så mysigt att inreda och ställa in allt i skåpen och bara känna att detta är MITT ställe ^^
Sån annorlunda känsla oxå att jag faktiskt bor ensam och känns lite weard när jag måste laga maten själv varje dag och inte har matlagningsdagar som jag hade hos pojken.
Får iallafall hjälp av mamma idag att köpa mat :) Eftersom jag just nu inte har några pengar^^
Och vi ska åka till ikea oxå och fixa galgar och sånt:)

Har världens bästa kaffe termos oxå. Fyllde den med kaffe och det höll sig varmt  i typ flera timmar och när jag kom på att jag hade kaffe i den och tänkte att det skulle vara kallt så när jag hällde ut det lilla som var kvar rök det fortfarande om det x)

 Var iallfall as skönt att sova i sin egna säng inatt och inte på en madrass på det iskalla golvet ^^
Det är kallt i lägenheten men det är iallafall lite varmare nu när jag fått in alla mina möbler :)

Nu är det dax för mig att gå ut och röka :)

Skriver väll snart igen :3

puss och kram Skummbanan :3


Inga kommentarer: