söndag 2 december 2012

Själsfrände

Sitter ensam hemma med datan i knät och tar det lungt :)
Bra att vara ensam lite på kvällen för då tränar ju jag inför att jag flyttar där jag kommer vara ensam på kvällarna och tisdagar och onsdagar på dagarna när inte boende stödet e där.

Känns konstigt att jag ska flytta ^^ Så overkligt att jag faktiskt fick en lägenhet av soss så snabbt efter dom satt mig i bostadskö. jag hade väntat mig 1 år med det tog 3 veckor :O

tyvärr ska min ena soss handläggare sluta ;( kommer sörja det för hon var helt underbar och gav sig verkligen inte för att hjälpa mig!
Och hon verkade trivas med det hon gjorde men sen blev hon flyttad så jag har kvar en av mina soss kontakter och så kommer jag få en ny tror jag. ska ju ha 2 tror jag. får se hur det blir

Ska hämta nycklarna på Tisdag :D:D ohh då får jag äntligen komma till mitt nya hem och mitt nya liv som lägenhets ägare:D
Ska bli så otroligt kul att inreda och få ställa sakerna exakt där jag vill ha dom! :D

Brukar försöka tänka på det nu när det e extra jobbigt.

Och tänker på älsklings ärliga och varma ögon och framkallar hans röst i huvudet som säger åt mig att fortsätta kämpa och att han är med mig i varje steg :)
Fuck vad jag älskar honom!!! han är så underbar och stark som står ut med mig <3
Genom en massa sjukhus besök som han kommit och hälsat på fast han har sjukhusfobi och genom 2 abstinenser nu. och en massa psyk inläggningar och när jag har haft ett rent helvete så har han alltid funnits vid min sida <3
När pappa och jag bråkade som galningar så fick jag flytta hem till honom och där har jag bott i snart 8 månader tror jag :3

Jag är lyckligt lottad trots min dumma kropp som är trasig och ett ostabilt psyke!
Med all min otur hela livet så har jag funnit min plats i livet! och den e bredvid min underbara pojke :D
 jag har hittat min själsfrände, min bättre hälft :D

:') nu orkar jag inte skriva mer :P blev ett ganska långt inlägg men orkar inte skriva såhär mycket på facebook eller dayviews för där kommer ingen orka läsa sånna här inlägg så bloggen e ett perfekt ställe :3

puss och ha en trevlig första andvent (stavning?) och söndag :3



Inga kommentarer: