måndag 3 december 2012

Drogen kan inte vinna !

Känner mig riktigt lat^.^
Sitter i soffan med filt och musik ^.^
Krampen e så svår nu att jag knappt kan gå igen eller sitta-.-
Men känner mig stolt att jag drog till resurs istället för att vara hemma och gräva ner mig i smärta.
Ilskan av att abstinensen inte går över ger mig ännu mer peppning på att kämpa mig igenom det här! För pratar typ med abstinensen och säger att den inte kommer vinna över mig eller stoppa mig! Eller få in mig på beroende eller Psyk!!
Jag kommer kämpa mig igenom det här! Krypandes eller gående!
Gråtandes eller skrikandes.
Men fuck jag ska INTE ge upp!!
Jag klarade mig igenom alkohol beroendet och då kan jag fanimej klara mig genom det här med!!!!
Hell yeah jag vinner över dig dumma abstinens!!!! Mohahaha du är chanslös! Du kommer inte få mig att ta återfall fast du skriker om det!
För jag är starkare!!!



1 kommentar:

Rikard sa...

Helt rätt! Du är oerhört stark!
Vad den än gör, du är tuff nog att klara det!
Är oerhört stolt över dig! :D
Det är inte en fråga om saken, du klarar det här!
Du har redan tagit dig igenom majoriteten,
Borde vända när som nu :D