måndag 3 december 2012

Alvedon

Ringde till beroende centrum på st Göran igår.
Skulle hålla koll om pulsen gick upp och om jag började svettas och om jag började halluciner mer.
Och fick ta smärtstillande!
Tog 2 Alvedon men krampen försvann bara i 5 minuter :( men det var 5 min av njutning ^.^
Kändes konstigt med 5 ymin utan kramp ^^ är ju så van nu att gå runt med konstant kramp. Lixx haft små kramp i en vecka och konstant kramp nu i 5 dagar. Trots helvetet är jag glad. Får nycklarna till nystart imorgon :)
Klockan 11 ska jag vara hos Soss och hämta dom :)
Nu har man sniglat sig fram till resurs i set extremt kalla vinterväderet och halkan:)
Kaffe is tha Shit när man fryser :3 ska bara sitta med och kolla idag. Ska egentligen laga mat men jag litar inte på mig själv med den här abstinensen och knivar när jag fick be älskling följa med och göra mig sällskap ifall jag skulle få ett infall och bränna mig med ciggen i försök att minska abstinensen "/
Men som tur är har jag lyckats hålla mig ifrån självskada :D
Älskling är så otroligt underbar som hjälper mig igenom det här<3
Och min underbara bror Rikard och mina underbara föräldrar <3

Bakade pepparkakor igår och drack glögg :D så myspys:) kändes skönt att göra nått och distrahera mig från abstinensen :)
Men suger att jag bara kan stå upp extremt korta stunder :(

Efter resurs idag kommer jag nog be mamma hämta mig. För jag kommer nog inte palla vägen hem till mamma från resurs

Ha en fortsatt fluffig vinterdag <3


Inga kommentarer: