söndag 2 december 2012

Kämpar!

Fan vad det här är ett helvete:(
Men jag SKA ta mig igenom det här men det e fan inte lätt :(
1 vecka har gått nu sen abstinensen började lite.
Och 4 dagar med konstant kramp i benen.

Älskling är med mig och stöttar och hjälper mig att hämta saker och hjälper mig att komma upp ur stolar. När jag sätter mig så låser sig mina ben efter ett tag :(
Vi kämpar tillsammans!
Men det e tungt och det tär på honom när han ser mig lida och jag lider av att se honom lida och smärtan.
Men igår va mys :) När vi kom hem från bandrepet käkade vi chips och hade det mys :)

Men när jag skulle sova kom dumma tankar om återfall och rakblad att dom kanske kan hjälpa mig att distrahera kramperna.
Om jag hade vetat vart jag lagt tabletterna kanske jag hade tagit 2. Missbrukar sidan av mig kom fram. samma sida som jag hade med alkoholen.
Nu har jag gett benzon till mamma och jag kan säga att det var tufft!
Men samtidigt finns det en sida av mig som säger emot missbrukar tankarna. att det inte är inte värt att fastna i beroende igen!
För när jag tagit alla tabletter så har jag ju inget kvar och då kommer abstinensen tillbaka och det är det verkligen inte värt!


Igår när dom dumma tankarna kom var det som älskling va tankeläsare för han kom och kramade på mig <3
Vi pratade en massa och jag grät som fan.

Fuck vad det e tufft men jag ska kämpa för oss båda darling! jag ska klara det här <33

Inga kommentarer: