måndag 3 december 2012

Missbruk tidigare i mitt liv

Min skrutt sover sen länge, och jag satt och kollade på honom och hur fridfull han ser ut när han sover:)
Fan vad jag är kär i den pojken!!!
Lite mer än 1 år och 1 månad har det varit vi!
Och fan vad lycklig jag är för det!
Han räddade mitt liv igen, och hjälpte mig igenom abstinensen och hindrade mig från att ta återfall!
Hade jag inte haft honom hade jag varit fast i knarket för länge sen!
Och jag hade definitivt tagit återfall vid det här laget!
Men han hjälpte mig igenom det och höll mig undan från tabletterna:)
Som han hjälpte mig från alkohol beroendet och genom den abstinensen med besök på beroende akuten och att jag grät och bönade och bad om att han skulle ge mig alkohol.
Men hade ju ett antal återfall när jag va ute på krogen"/ och söp mig alldeles för full på kort tid! Svepte drink efter drink och öl efter öl.
Med samtal på beroende mottagningen som skrev ut tabletter som skulle dämpa alkohol suget. Efter 3 månader utan alkohol började jag dricka igen.
Men i början bara när älskling var med. Nu är jag inte ute och festar varje helg.
Dricker sällan nu. Typ 1 gång på 2 månader och sen ibland kan det bli 2 ggr i månaden nån enstaka gång.
Och senast jag var på krogen lyckades jag ta det lungt till efter min andra öl jag fått från en kille och visst fan var det droger i skiten >.< 2.a gången det händer, jag som för engångskull tog det lungt med alkoholen fick feta minnesluckor och blev medvetslös utanför klubben.

Men älskling finns och stöttar mig vad som än händer :) och jag kommer alltid finnas för honom vad som än händer!! <333 data-blogger-escaped-br="">

Inga kommentarer: