måndag 8 april 2013

Uppdatering jajamen

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev ^^

Igår firade jag 3 månader som nykter :3
För varje dag som går nykter inser jag mer och mer hur mycket bättre livet är som nykter :D
Visst kan jag få sug ibland men då är det bara att jag säger för mig själv hur snabbt jag kommer förlora allt jag byggt upp nu.
Jag har faktiskt blivit starkare psykiskt också sen jag slutade dricka :)
Jag faller inte lika djupt och är inte nere lika lång tid som jag var innan :)

Sitter i sängen och skriver och älskling ligger så sött och sover bredvid mig :3<33
 Ska snart joina honom i världen där drömmarna finns :)

Annars går livet på i lagom takt :)
Städa, tvätta och ta hand om lägenheten tar ju upp den mesta tiden
Går på resurs oxå 2 ggr i veckan.
Har börjat ta tag i träningen nu också så gymmet 1 gång i veckan och rider på ett stall utanför Kungsängen om det finns nån ledig plats i gruppen :)

Ne nu ska jag bädda ner mig under kedjetäcket och sova :)
Natti <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina älskling!