måndag 12 augusti 2013

Måndag kära Måndag

Tjossan igen :)
Måndag var det ja....

Startade morgonen med att åka till beroende och ta antabus som jag gör varje måndag.
Sen vidare till Resursteamet och ha inne jobb. Alla var tillbaka från sommarledigheten så det var massa folk där ^^ trevligt att se alla igen efter sommaren :)

Efter Resurs drog jag till vällingby och köpte skor :P Mina är så jävla varma så tyckte att jag kunde kosta på mig ett par som var svalare.

Var påväg från Vällingby när mamma ringer och säger att min gudmor är i vällingby och jag kan ta skjuts med henne :)
Så ringde upp Tove och fick skjuts hem till mamma:)
Tove hade med sig sitt barnbarn Majken och min vovve Titus var med i bakluckan oxå :)

mina gudföräldrar har skaffat en ny bil som var as nice :) jätte stor sak ^^

Väl hemma hos mamma bjöd mamma på bullar och saft. skulle ha druckit kaffe om mamma hade haft laktosfri mjölk hemma vilket hon aldrig har nu när jag inte bor där längre :P

Hade en jätte mysig stund med gänget innan det var dax att dra hem.
Fick skjuts med Tove till Brommaplan så tog jag tuben hem.

Hemma började väntan på att bli upphämtad av folk från aa för vi skulle på sjukhusbesök på st görans och berätta om AA.
Skulle bli upphämtad vid 4 men hörde aldrig något så vid halv 5 ringde jag en av dom som skulle med och det hade blivit nått strul så jag skulle ta mig till Abrahamsberg och bli upphämtad där kl 17.30.

Så efter ett tag stack jag iväg till tuben och glömde gå av vid abrahamsberg så fick åka till stora mossen och ta nästa tub tillbaka ^^

När vi väl kom fram till st Göran så den avdelningen vi skulle till höll på att byggas om så det fanns inga patienter där. Dom skulle precis börja hämta patienter till avdelningen så vi hade åkt i onödan XD
Aja får se det possitivit att jag fick mig en liten måndags tur i bil till sjukhuset :P
Dom få gånger jag vart där då jag inte ska lägga in mig på psyk eller söka vård på akuten :P

Hoppas tiden med inlåsning på psyk är över. Vill INTE tillbaka dit nå mer ^^

Aja åkte hem igen och väl hemma blev det chill i soffan med pojken och käka chokladkaka :3
Pappa kom förbi en sväng också och hämtade min kamera som han ska låna i helgen när han ska iväg på nått i Kalmar, gissar på att det är något med jobbet :P

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :P

har iallafall haft en awesome Måndag :3

 cya
//Dorina

Inga kommentarer: