fredag 29 november 2013

Inläggning / slutenvården/ cigg

Oops... fick ett enkelrum igår då mental folket insåg att jag var för ostabil för att dela rum med någon/några när jag pendlar mellan verklighet och att bara sitta och stirra och helt ovetandes om omvärlden. 

Så fick ett av de enkelrummen som finns då killen som "bor" där är på nattpermission över helgen. 

Bara det att han kom tillbaka idag och ville ha sitt rum. 

Blev bråk med personalen och jag satt en bit bort för vill inte höra tv.n eller nått elektroniskt då det är i samspel med rösterna nu som spottar fram nya Koder ..

Mina röster har skruvat upp all volym så högt det går i världen runt mig. Att äta hårt bröd är tortyr för mitt stackars huvud och dom kör fula knep och plockar in röster som jag kan ha hört i stan och helt plötsligt har jag ett mingelparty i huvudet xD 


Äter på rummet då det blir för mycket och även undviker sällskapsrummet. 


Hamnade iallafall på avdelningen med en ängel som läkare. <3 

Nu börjar allt bli suddigt... Dax att få och sova 

Skriver kanske några rader ikväll :) vem vet? ;) 

Inga kommentarer: