tisdag 8 oktober 2013

Tisdag 8/10

Ja idag vaknade man ju inte spec trevligt "/ hade äcklig mardröm som jag trodde hade hänt på riktigt när jag vaknade :( 
I drömmen var jag as arg på älskling för att han gett mig en astma attack och tyckte det va skit kul när jag inte kunde andas och drömde massa weard saker :( 
Så vaknade kl 7 och vågade inte somna om "/ 
Älskling vaknade vid 9 och då var jag fortfarande alldeles darrig från drömmen så drog in till stan och köpte bomulls tops och bomulls pads. Dels för att jag behöver ha det hemma och sen för att försöka skaka av mig obehaglighetskänslorna från drömmen. 

När jag kom hem igen gick jag och la mig och vilade, och älskling var söt och diskade :3 <3 
Sen vid 13 kom min Boendestödjare och vi gjorde en handlingslista till mat affären. 
Ska laga lasagne med henne imorgon :) 
Ska bli intressant och se om min ugn vill sammarbeta den här gången ^^ 
Nu är iallafall brandlarmet flyttat på så det kommer inte gå igång :3 hoppas ja xD 

När hon drog så drog älskling och jag till Brommaplan och pantade:) sen blev det att gå in och äta på donken för vi va ganska hungriga ^^ 
Sen till Ica och handla :) 
Mitt kort strulade när jag skulle ta en sån där självscannings grej så fick gå och hämta personal. 
Allt gick som det skulle när vi hämtade varor men sen när jag skulle betala så hade den tydligen inte alls scannat in varorna fast det stod på apparaten att den gjort det -.-' så fick ta alla varor manuellt istället -.- hon gick och kollade nått med mitt kort i en dator och då kom det tydligen upp att det blivit något teckniskt fel så hon tog mitt kort nr och skulle ringa kundtjänst. Ska iallafall vara fixat tills nästa gång jag ska handla. 

Nu är vi hemma igen efter Brommaplans resan och sitter i soffan och slöar ^^
Vet inte vad jag ska skriva om mer xD 
C ya //Dorina 
Jag imorse :) 

1 kommentar:

Carro sa...

Vilken dag!