tisdag 20 augusti 2013

Tisdag :)

Japp idag har vart en underbar dag :D

Vaknade utvilad då jag sov hela dagen igår. Vaknade första gången kl 06 och var utvilad men som tur var lyckades jag somna om och vaknade 10.50, 10 min innan klockan ringde ^^

Går på kryckor igen då båda mina knän har pajjat "/ Satt på golvet i 3 timmar i onsdags och sen dess har jag haft skit ont :( Gissar på att båda drogs ur led när jag satt och sen hoppade tillbaka för dom knaka till som fan när jag försökte resa på mig :P
så kan det gå ibland :P

Hade boendestöd på morgonen och hon berättade att hon skulle sluta :( fett sad panda över det :( För hon är en underbar boendestödjare och tycker det är kul när hon är är för det blir aldrig nån pinsam tystnad utan vi har saker att prata om hela tiden :)




Efter boendestöds tiden åkte jag och älskling till stan.
köpte en väska som jag typ älskar som jag kan få med mig bra med saker i och den e inte för stor heller så den är i vägen överallt och den är inte i vägen när jag går med kryckorna heller :)
och köpte tre nagelack också :P

Sen vart det att dra iväg på aa möte :)
Ska iväg på AA konvent den 6,e september :D fan vad jag längtar :D ska bli så jävla kul :D Enda är att det kostar 870 kr men får ta av mitt sparkonto så löser det sig :) Tur som fan att jag har mitt sparkonto så jag kan göra sådana här spontan saker :)


Har haft en tuff helg.
I söndags gick jag ner i någon liten depp period så jag mådde skit och bara grät när mamma ringde.
stack iväg på AA möte på kvällen  men inte ens det fick mig att må bra "/

På måndag morgon hade jag så ont i knäna att jag inte kom iväg, så ringde till beroendeenheten och sjukanmälde mig och messade till min kontaktperson på resurs och sa att jag hade för ont så jag inte kunde komma.
Så hela måndagen sov jag. Var vaken ca 2 timmar sammanlagt ^^ Behövde verkligen sova för mår mycket bättre psykiskt idag och knäna gör inte heller lika ont.
Kanske blir att åka in till akuten på Torsdag och få smärtstillande då jag inte fick läkartid förrän på Torsdag nästa vecka "/

I morgon blir det Beroendeenheten på morgonen och Resurs.
Och sen lämna över en del i 4.e steget till min sponsor innan boendestödet kommer :)
Ska handla lite i morgon med boendestödet då allt börjar ta slut hemma :P


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :P

så c ya //Dorina







Inga kommentarer: