onsdag 21 augusti 2013

Onsdag 21/8-2013

Japp onsdag igen :)

Har precis laddat över bilder från min överfulla mobil till datan :)
även lagt in lite ny musik också på den stackarn ^^

Idag har vart en bra dag :) Går utan kryckor nu :D så jävla skönt att slippa dom!!! :D

Bara sovit en timme i natt då det varit fullmåne och jag har as svårt att sova när det är full måne "/
Somnade halv 8 och klockan ringde 08.40 -.-
Så det var bara att släpa sig upp och dra till beroende. kom som vanligt 20 min tidigt ^^
Drop in för antabus är mellan 10.00-11.00 men jag börjar på Resurs kl 10 så kommer alltid till beroende 20 min tidigt för brukar kunna få hjälp innan så jag hinner till Resurs till 10 :)
Idag hade jag tur igen och fick hjälp direkt när jag kom in ^^
Så hann till resurs i tid :)
Tog den äckliga antabusen och drog vidare till Resurs.

väl där så var det termins start för kognitionsgruppen som jag börjat i :)
Gick igenom lite vad dom gjorde förra terminen och vad vi ville hitta på den här terminen. Typ allt som togs upp tycker jag verkar jätte intressant så är sjukt pepp på det här :D Kommer längta till onsdagarna ^^
Efter Resurs drog jag hem och väntade på boendestödet. Skulle träffat min sponsor/vägledare innan men vi flyttade på det mötet till i morgon innan AA mötet så vi får mer tid att sitta och gå igenom det som ska gås igenom :) Är sjukt pepp på det med :D

När boendestödet kom så stack vi och handlade. kom ihåg nästan allt :P
Glömde smör fast det stod nedskrivet på pappret jag hade med mig :P sa t om till min boendestödjare att jag skulle handla det när vi var i affären men det glömdes bort XD aja får köpa det imorrn :)
Var bara smör och bröd som jag glömde och jag har det hemma så det är inte riktigt akut men det tar slut snart så det är dax att fylla på :)
Ica i söderberga har inga bra påsar förövrigt, min gick sönder på 2 ställen i handtaget när jag kom utanför porten till mig >< så fick bära den i famnen ^^

När jag plockat in alla varor satte vi oss i vardagsrummet och pratade lite tills vi sa tack för idag då vi inte kunde hitta på något som behövdes göras i lägenheten.

Älskling och jag satt en stund och bara tog det lugnt tills jag kom på att jag ville dra till Vällingby och köpa red rooster energi dricka :) Så vi drog på en spontan resa till Vällingby ^^
Så nu har man 2 L red rooster hemma :D omnomnom <3

Älskling rakade även sidorna på mitt huvud idag med så nu slipper jag den jobbiga utväxten :)

Imorrn har jag en helt ledig dag :3 Funderar på om jag ska dra hem till mamma en sväng och säga hej och sno lite fika ^^ hehe :P

Blir antagligen en tur till landstället i helgen också. Inte varit där på 2 år och saknar verkligen stället <3 Hade tydligen problem med vatten pumpen så fixar det sig inte blir det att åka hem igen men då tycker jag ändå det är värt för jag får kvalitetstid med mamma, pappa och älskling <3

Nu ska jag fortsätta sortera in papper i pärmar som jag fick för mig att börja med för typ 2 timmar sen som bara inte blivit klart, kom annat i vägen :P

 c ya //Dorina


Inga kommentarer: